mandag 18. mars 2013

Nytt leketøy - Garmin Edge 500

Etter litt vurdering ble det ikke en Edge 800 som jeg egentlig ville ha, men en Edge 500. Hovedårsaken til dette har med penger å gjøre. Ved å kjøpe denne måtte jeg ut med kr 1983,- inkludert frakt fra komplett.no. En Edge 800 ville kostet meg over tre tusen kroner. Ved å lese litt i ulike diskusjonsforumer på nett fant jeg ut at mange mener det er kartfunksjonen, samt at det er fargeskjerm som er den store forskjellen på produktene. Den vanlige syklist ville klare seg godt med en Edge 500. Så da ble det slik. Gjorde det også litt lettere å handle da det ble under to lapper isteden for over tre lapper. Så da vil tiden vise om jeg angrer på at jeg ikke brukte de ekstra kronene.

Garmin Edge 500 inkludert pulsbelde og kadenssensor.
Viser blant annet distanse, stigningsgrad og temperatur.

Jeg bestilte på nett lørdag ettermiddag, og produktet ble levert i dag mandag. Det kaller jeg rask levering.

Det kribler litt i beina etter å få prøvd den, men vinteren henger godt i så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar