lørdag 2. mars 2013

Våren nærmer seg

Da nærmer vinterferien seg slutten, og i dag ble det en tur på Eggemoen. Tok sjansen på å smøre med rødt før jeg dro ut i dag, men det skulle raskt vise seg å bli en smørebom. Etter å ha gått en runde i lysløypa bestemte jeg meg for å ta en tur opp til østre Buttentjern via Knipetjern.Kunne jo like godt gå litt fiskebein i bakker når det ikke var feste under skia. Ble etter vært godt og varmt, og begynte faktisk å regne litt på turen også. Er det våren som er på vei, eller blir vi bare ertet litt med sol og varme? En ting er i hvertfall sikkert, hvis det skal gås mer på ski i vinter må klisteret tas i bruk.

Buttentjern
"Eg må ha eg må ha solbriller på"








10 grader på stokken da jeg kom tilbake til
parkeringen.
Bakkene opp til Knipetjern



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar