torsdag 28. februar 2013

Status nå som februar er over

Målet for februar var å loggføre minst 200 km. Dette har jeg klart med god margin, og har totalt beveget meg 237 km. Har gjennomført 18 økter i februar, med den lengste på 4 timer og 28 minutter. Det var Veståsløpet.



I dag er det flott vær, og i formidag jeg reiste på Eggemoen for å gå lysløypa en tur i solskinn. Følte meg forholdsvis pigg i kroppen (det er jo vinterferie), og det endte med ny personlig rekord på 52 minutter og 35 sekunder på runden. Det er en forbedring på 34 sekunder fra forrige rekord  i januar, og 14 sekunder bedre enn turen jeg hadde 26.februar.

Nå går vi inn i en vanskelig måned når det gjelder aktivitet. Mars er jo en vårmåned, og hvis det blir mildt vil skiløypene i nærområdet forsvinne fort, og det vil jo ikke si det samme som at sykkelen kan tas i bruk med med en gang da det fortsatt kan være glatt på veiene. Det samme gjelder også for jogging da jeg ikke tar sjansen på å løpe på glatte veier.
I 2012 beveget jeg meg 105 km så jeg tar sjansen på å si at målet for kommende måned er 150 km.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar