fredag 1. februar 2013

Mitt mål for 2013

Nå skal jeg prøve å skrive blogg, og dette gjør jeg for å ha min egen lille treningsdagbok. Jeg er en minimosjonist som i de senere årene har funnet glede i å bevege meg litt. Prøver å komme meg ut fire ganger i uka, og kanskje denne bloggen gjør at jeg også kommer meg opp av sofaen og ut på de tunge dagene når været ikke er på sitt beste.

Mitt mål for 2013 er å loggføre minst 4000 km på endomondo som jeg bruker som ekstra motivasjon for mine turer.

Nå som januar er ferdig har jeg loggført 200 km.

 
 I januar 2012 hadde jeg loggført 99,6 km som betyr at jeg ligger godt an når vi har passert 1/12 av året.



Selv om jeg ikke er noen rask mann på ski avsluttet jeg måneden med å gå min raskeste 10 km, og det er jeg fornøyd med.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar