onsdag 13. februar 2013

Medio februar

Nå er vi midt i februar, og jeg ligger godt an i forhold målet som har vært å gå like langt som i januar. Det har vært en fin måned til nå med flott vær og greie temperaturer. Jeg har hatt åtte turer på ski i februar til nå. Det har vært et par turer på rundt 2 mil. Lene har vært med meg en tur på Eggemoen, mens det har vært vanskelig å få med meg Jonas. Kanskje det er lettere å få med han en tur på skøytebanen til helga.



Mine skiturer de siste 14 dagene.
Med 100 km så langt har jeg gode muligheter til å greie det dobbelte denne måneden. Fra 25.februar er det også vinterferie med gode muligheter for å få noen lengre turer.


Har gjort noen "store" investeringer i vedlikeholdsutstyr denne måneden :-)


Med en harrytur i slutten av måneden finner jeg kanskje et kupp på noe jeg har "bruk for".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar