mandag 25. februar 2013

Ut på tur med lørdagens resultater friskt i minnet

Det er mandag i vinterferien, og hele familien ville være med på Veståsen for å gå på ski. I går var vi på Harrytur til Sverige, så gutta hadde med seg litt svensk "bensin" fra godterifabrikken. Martin var ikke helt motivert i dag, men han fikk da gått 4 km tilsammen. Da vi var ferdig med vår lille tur spurte jeg om Jonas ville være med å gå tilbake til Jevnaker, og det ville han. Han er nok interessert i å få gått Veståsløpet en gang han også, og ville se hvordan den siste delen av løypa er. Lene og Martin plukket oss opp ved Bergerbakken skole etter jeg var blitt slått i en kraftig langspurt av min sønn.










Resultatlistene fra Veståsløpet kom i går, og det var ikke så mye å skryte av hvis jeg skal sammenligne meg med andre. Jeg hadde den femte dårligste tiden,  og det var to deltakere som hadde brutt. Jeg ble veldig sliten på slutten, og mistet litt motivasjonen når det ble så bakglatt. En ting kan jeg da være fornøyd med og det var at jeg ikke hadde glemt mine gamle kunster fra skytingens tid da jeg hadde ti treff av ti mulige.


Av 84 deltakere i herreklassen på idealtid havnet jeg på 75.plass, og bommet på idealtiden med 68 minutter og 42 sekunder.

Men jeg sier meg enig i det min bror skrev på facebook og bruker det som en dårlig unnskyldning.  Jeg er født med en ski kun på det ene beinet siden jeg er en halvdanske.


Halvdanskens nasjonalflagg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar