søndag 2. juni 2013

2 X Buttentjern og en PR

I dag ble det en tur på terrengsykkelen og turen gikk til Buttentjern. Først vestre Buttentjern der det nå er lagt et ganske grovt gruslag som toppdekke på veien. Det fører til at det ikke er like lett å sykle der nå som tidligere, og tiden opp blir en del dårligere. Tordenværet truet med å melde sin ankomst, men heldigvis dro været mot Lunner.


Østre Buttentjern med tordenvær i
bakgrunnen

Litt lek med kameravinkel


Sykkelturen kunne ikke ende med å reise hjem nå, så jeg bestemte meg for å ta turen til østre Buttentjern. Det er første gang jeg har besøkt begge vannene på samme dag. Turen opp fra parkeringen på Bergerbakken gav meg også en personlig rekord med 25 minutter og 18 sekunder. En forbedring med 1 minutt og 56 sekunder.
 
En liten rast på benken med bare naturens lyder rundt deg er
medisin for kropp og sjel
En boks med Beyonce
gir litt energi i kroppen
Vestre Buttentjern er også et av
turmålene til JIF allianse. Nå har
jeg nådd 2 av 5 turmål.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar