fredag 21. juni 2013

Siste arbeidsdag før sommerferie

Sitter her og venter på å delta på årets avslutningsfest for 10.trinn ved skolen. Det er siste arbeidsdag, og mens jeg har vært ute en tur for å sykle litt da det ikke har blitt så mye denne uken. Valget falt på Krokfossvegen som er en stigning fra Bjoneroa og opp til Fjorda.


Bildedokumentasjon :-)

Kan også melde at jeg mistet min flotte KOM tittel på stravasegmentet Egnes den 17.juni. Jeg ble slått med 1 sekund. Buhu :-(.

Fikk testet ut den nye CRAFT shortsen som jeg handlet på XXL til kr 299,-. Syntes dette var så rimelig at jeg handlet to stykker med en gang. XXL har mange gode tilbud. Handlet en lang CRAFT sykkelbukse i fjor høst som jeg har vært veldig fornøyd med. Etter en liten tur kjennes det ut som jeg har gjort et godt kjøp.

598 kr,- for disse er jeg godt fornøyd med. XXL betalte
også frakt som en kampanje i juni.

Da satser jeg på en god sommerferie med mange fine sykkelturer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar