lørdag 1. juni 2013

Mai i mål

1.juni og hadelandscup på Jevnaker stadion med Jonas på banen og Martin på sidelinjen. Etter et knapt tap og en seier reiste jeg og Martin hjem. Den siste kampen må gå uten oss som tilskuere. Lene jobber dugnad hele dagen, så sykkelen må nok få stå i fred denne lørdagen. Satser på en lengre tur i morgen.

Martin på innbytterbenken. Venter nok på å få spille
cup han også.

Målet for mai var 500 km. Det har gått overaskende greit og en god grunn til det er nok mange røde dager i kalenderen som har gitt oss et par langhelger. Endte måneden med 557 km. Har også satt en rekke personlige rekorder som på 5 og 10 km løping samt sykkelruten fre Bjoneroa til Jevnaker. Tirsdag denne uken hadde noterte jeg også tiden 1 t 11 min på strekningen mellom Tangen og Rema 1000 Jevnaker. Dette var en forbedring med nesten 6 minutter. Alt i alt en god måned.


Nå går vi inn i Juni og avslutningen av skoleåret. Da vi satt på jobb for å planlegge den neste fjortendagersperioden ser jeg at det kanskje ikke blir like godt med tid til sykling nå, men jeg har jo ti dager i slutten av måneden der jeg har fri. Derfor setter jeg 500 km som et mål for Juni.


Med en måned igjen før vi er halveis i året har jeg loggført
1529 km i mitt mål mot 4000 km.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar