torsdag 27. juni 2013

3 av 5 turmål gjennomført

Planen for dagen var en sykkeltur med min bror, men siden det har bøttet ned fra himmelen i dag ble den avlyst. Valgte derfor å få gjennomført et at turmålene som JIF allianse har satt ut på Jevnaker. Dagens mål ble Søtbakken som ligger på øståsen. Startpunkt for turen er parkeringsplassen ved Toso skole. Her er et lite kartutsnitt fra området som jeg fant på sidene til Statens kartverk.

Detaljerte kart på www.startkart.no hvis det ikke holder med google map.
Løypa er blåmerket og inngangsporten finner du på langsiden til fotballbanen. I følge Endomondo var jeg framme etter 2,6 km og høydeforskjellen var på ca 275 meter. En fin tur, men skal jeg ha med Martin og Jonas på denne turen tror jeg det må skje på en dag da motivasjonen er på topp. Det er nok også lurt å ha med litt belønning.



Høydeprofil
Gamle bygninger på Søtbakken
Inngangsporten til den blåmerkede løypa fra
Toso skole









Hva er taksten på dette?







Mitt navn i nok en turbok.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar