søndag 30. juni 2013

PR vestre Buttentjern og oppsummering av Juni

Siste dag i juni ble avsluttet med en tur på Eggemoen. Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp til vestre Buttentjern. Sist jeg syklet der var det lagt på et toppdekke med grov grus som ikke hadde satt seg ordentlig. I dag fant jeg et godt spor der det ikke var løs grus i veien, og det endte opp med en personlig bestenotering på 14 minutter og 10 sekunder. Det er en forbedring fra forrige bestenotering med 44 sekunder. Den ble satt den 29.08.12.

Målet for juni var å loggføre 500 km. Det har jeg greid, og har totalt loggført 559 km denne måneden. Nå går vi inn i juli, og i fjor syklet jeg 700 km denne måneden. Tørr ikke helt å sette det så høyt da juli inneholder flere ferieaktiviteter i år enn i fjor. Satser derfor å få loggført 600 km i juli.

Juli er også en måned med mye sykkel på tv. TDF er i gang, og det er ikke mye sport jeg ser på tv lengre, med tour de France er noe jeg liker å se på. Regner derfor også med at det blir en del loggførte tv-timer i juli.

Blir litt sykkel på tv også :-)
I går var det en regnfull dag, og mange mm med nedbør falt i løpet av dagen. Da ble det også tid til å leke litt med filmklippene jeg tok på fredagens tur. Her er det "fantastiske" resultatet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar