torsdag 1. mai 2014

En challenge for de store

Sommeren 2013 dro jeg i gang en challenge på Endomondo for oss som har litt mer å dra på. Kriteriet for å delta var en startvekt på over 100 kg, og etterhvert ble det en del som ville være med. Til slutt var vi 65 deltakere som tilsammen syklet over 85000 km.Selv hadde jeg et mål om å havne blant de 10 beste, men selv om jeg lå blant de 10 beste stort sett hele tiden raste jeg litt nedover listene på slutten.

Et skjermklipp fra forrige års konkurranse der jeg havnet på
14.plass.
Denne sommeren prøver jeg igjen, og håper å få med meg like mange deltakere. Per dags dato er det 18 deltakere. Challengen finner du her.


Selv startet jeg konnkuransen på arbeidernes dag med en tur på Eggemoen. Det ble 3,5 mil med en tur opp til Buttentjern. Isen er borte nå, men så er det jo også noen uker siden jeg var der sist.

Isen er vekk og været er flott selv om det var en kald vind

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar