lørdag 24. mai 2014

Lysten på ny sykkel

Forrige sykkelkjøp ble gjort sommeren 2012, og ønsket om å anskaffe seg en ny og litt bedre sykkel har begynt å melde seg. Terrengsykkelen min begynner å bli moden for en del utskiftninger av deler som vil utgjøre noen kroner hvis den skal bli i tipp topp stand. Sykkelen har også 26 tommers hjul, mens jeg kjenner jeg har lyst til å prøve en med 29 tommers hjul etter å ha lest litt om dette på nettet. Det begrenser seg litt hvor mye penger jeg kan investere i en sykkel, men etter å ha lett litt rundt på ulike nettsider ser det kanskje ut til at denne kan være aktuell.

Amerikansk merke som selges hos BIRKSPORT

Det er en Fuji Tahoe med 29 tommers hjul til kr 8990,- fra www.birksport.no. Selv om jeg ikke finner noen tester om akkurat denne sykkelen har jeg funnet noen tester fra tidligere FUJI modeller som Birksport har solgt. Disse sier at syklene er gode kjøp. Skal nok bruke ennå litt tid før jeg bestemmer meg, men jeg tar utgangspunkt i denne sykkelens pris og spesifikasjoner hvis andre modeller skal vurderes.

Spesifikasjoner hentet fra hjemmesidene til BIRKSPORT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar