søndag 18. mai 2014

Søndagstur til Råholt

Flott søndagsvær gir muligheten for en flott søndagstur på sykkelen. Lene hadde planlagt tur til sin bror med familie som bor på Råholt denne søndagen, så da benyttet jeg meg av muligheten for å sykle denne turen som jeg har hatt som et mål en stund. Kroppen føltes ikke helt topp på morgenkvisten, men hvis det ikke funket kunne jeg jo bli plukket opp av følgebil :-) Kort tid etter start havnet jeg midt oppi et sykkelritt noen kilometer. En av gruppene som passerte meg var farlig nær meg syntes jeg, selv om jeg holdt meg helt inn til hvitstripa. Fant ut at det var sykkelrittet Nordmarka rundt som jeg hadde havnet midt oppi.

Inn i uutforsket mark på sykkelsetet
Turen ble gjennomført og kroppen fungerte hele veien selv om det ikke var veldig høyt tempo på turen. Ble en flott tur på litt over tre timer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar